Dag 3 - Min lilla familj

Jag har en mamma som heter Britta. Hon är bäst på att baka och gör världens godaste bullar, hon är även duktig på att göra mumsig mat, man kan prata om det mesta med henne och hon är den bästa mamman man kan ha.
Jag har även en pappa, han heter Danne och är väldigt duktig på att laga mat men visar det tyvärr inte så ofta, han är även duktig på att retas men tål inte att bli retad lika mycket själv, han kan man också prata om det mesta med och han är den bästa pappan man kan ha.
Min storasyster heter Ida och hon är bäst. Hon har man alltid roligt med även fast hon tycker att jag kan vara psykopat ibland, hon är jätteduktig på att fota, henne kan man också prata om det mesta med och som sagt hon är bäst!
Jag älskar min familj och våra två små kissemissar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0