Tandläkaren imorgon..

Imorgon ska jag åka in till tandläkaren och dra bort en/två tand/tänder. Vet inte riktigt hur det blir, kan ju vara skönt att ha allting gjort men ändå jobbigt eftersom tänderna är på olika sidor i munnen och jag vill kunna äta. Men helst utav allt vill jag inte dra någon tand, jag har ju redan dragit två i överkäken pågrund av emaljskador (bitar av tänderna kunde lossna om jag åt hårda/sega saker) och de jag ska dra nu sitter i nederkäken och måste dras pågrund av mina visdomständer som växer snett och gör att varken dom eller de tänderna jag ska dra kan komma upp ordentligt. Det tandläkaren sa var i alla fall att de helst ska dras annars kommer det leda till problem senare i livet.. 
Jag känner mig en aning nervös men det ska nog gå bra!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0