jag vet en rolig plats

Igår hade jag en väldigt konstig dag. Var på skolan och hjärnan hängde inte med ordentligt, var jättetrött och flamsig. Efter skolan åkte vi ner på stan och köpte lite saker vi behövde till maten och sedan åkte vi hem till Elin. Väl hemma skulle vi försöka vara jätteseriösa och sjunga en sång men det gick inte så värst bra. Vi bakade en hallonpaj efter maten och svullade den medan vi kollade på Halv åtta hos mig och Sveriges mästerkockar. När vi gått och lagt oss låg vi och pratade om hur jobbigt det är när man drömmer att man ramlar och vaknar av ett ryck och då när jag precis skulle somna så blev det precis så för mig. Hehehehe!
Blåser isiga vindar ute idag... Tänk om det ändå vore sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0