AS YOUR FRIEND

Jobbade på våffelstugan idag, var inte mycket folk i farten idag inte så jag har mest suttit och pluggat trafikmärken så nu kan jag varenda ett. Nerååå, tror jag inte men nästan i alla fall!! Nu sitter jag här och väntar på mat och känner ett sug för att gå på krogen men ska nog hålla mig borta från det så jag blir frisk istället, ska ju som åka till göteborg på onsdag jag. Pilutta dig va!!
 
Imorgon åker jag nog till nån jävla isgrotta och blir ännu mer förkyld än vad jag redan är, känns fint. Söndag kommer jag mest troligt tillbringa på isen på röjön och jag lovar att jag ska ha mycket kläder på mig så jag inte får feber och sånt därnt jobbigt som man kan få när man är förkyld. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0