- VAD SÄGER DEN? - JAG VET INTE, JAG ÄR INTE BLÅST!

Vilken svordom använder du mest? Fan, jävlar, helvete, fuck osv osv.. 
Äger du en iPod? Nix
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? mån - tis 08.00 ons - fre 05.10
Hur många resväskor äger du? Ingen, packar i icakassar
Använder du flip-flops? Kan hända, men fan inte ofta
Var köper du dina matvaror ifrån? Överallt, typ Bokia
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på hur mitt humör är
Vilken var den senaste filmen du såg? The expendables
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Barnfamilj wiiiho.NOT!!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Utlandsresa helt klart
Har nån någonsin kallat dig lat? Ohjaaa, mamma hon kan hon
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej faaan!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen tror jag, den används inte! 
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Hmm. finns många! 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, tror inte det?
När var senast någon stötte på dig? Hmm, vet inte riktigt
Vad åt du till middag senast? Hamburgare
Använder du huvtröjor? Ohja, myyyyyyyyyyyyyyyys! 
Kan du vissla? Whistle-master!
Vem var den senaste som ringde dig? Linnéa 
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Nån bergochdalbana eller snurrig jävel
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ohjaa, tror jag säkert! 
Vilket riktnummer befinner du dig i? Noll sex tre
Tittade du på tecknat när du var liten? Jaaa fan! 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Köpcentrum?!? Räknas kärnan och mittpunkten?
Hur många syskon har du? Ein
Är du blyg inför det motsatta könet? Njaa, lite halvt sådär.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen tror jag! 
Äger du några band t-shirts? Ohja, tvååå  \m/
När flög du senast? När jag skulle hem från Spanien
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Sex
Läser du för skojs skull? Läser vad?
Pratar du några andra språk? Engelska och tyska
Diskar du din egen disk? Nej, det tar diskmaskinen hand om
Har du gråtit offentligt? Yes, annars är man en mes!!
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, inte alltid. Men man gör det nog utan att tänka på det.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jaaa, pierca örat och nån tatuering på handleden
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar ingen roll
Kan du kasta macka? Ohjaa, min master-kusin lärde mig att bli master
Har du någonsin varit i Jamaica? I en jamaicatårta, räknas det? Eller nej, den var i mig!
Vad har du med dig in på bion? En dricka och snacks och kanske never stop tyyyyb
Vem var din favoritlärare och varför? Inga och Lennart, skööööningar!
Har du dejtat någon av en annan religion? Dejtar inte.
Vad har du för väder? Skööönt väder, typ -5 och ingen blåst
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska må jag nog säga.
Gillar du att flyga? Nej hua!! 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
När sov du senast på golvet? Minns ej, var alldeles för full. nerååå
Vilken är din favoritdrink? Drink.. P2 eller rabarber
Gillar du din boende-situation? Jarååå, fast skulle helst bo i ett annat land.
Vilken är din mammas hemstad? Östersund
Din pappas hemstad? Umeå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst åtta timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Neeej, inte rååå
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hahaha, nej.
Vilken är din favoritfrukt? Apelsin efter dessa veckor fulla med apelsinätande
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, äter vad fan jag vill
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19 jävla år, vem kom på den åldern?
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jaa, när det gäller andra. hhahaha
Tror du på liv på andra planeter? Näeee
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Två idioter igår..
Vad var det senaste du åt? En nybakad vaniljbulle. mums!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta tror jag
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag var väl tunn och tålig som en fiskelina kanske?
Gillar du senap? Nä, inte så värst
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? TA DIG I RÖVEN!!!! så gör jag det. 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Står på min hundra-lista, så jaaa fast ändå näe
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Harry i "dum och ännu dummare"
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej minsann
Tycker du om att krama folk? Jaaaaa, gosiiiigt!
Skulle du säga att du är trendig? Öhhh, nja.
Äger du en digitalkamera? Nope
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Carina Berg? Phoebe i vänner?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jaaa, får spader!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Pojken som kallades det och Morgan Allings självbiografi
Tycker du att du är attraktiv? Oerhöööööört, MUMS!
Vad är du allergisk mot? Penicillin tyb
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Hahaha never
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Linus 
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Elinpelin rååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0