TAKE YOUR PICTURES DOWN AND SHAKE IT OUT

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Yes maaaan! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Why nooot?
Hur många har du varit kär i? Zerooo
Är du kär just nu? No maaaaan!

Tio frågor om dig själv.
Namn? Lina
När fyller du år? 12 Juli
Några piercingar? Öra rååå
Vad har du på dig just nu? Jeans, skjorta, strumpor, bh och trosa
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mina ögon tror jag och hårfärgen
Vad är du bra på? Vad är jag inte bra på?!?!?!
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj och mina vänner!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Ja, tror fan det om det inte är en dubbelsäng förstås

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Tror ingen vet allt om mig, men Elin vet nog det mesta
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på olika sätt, men Elin har ju exakt samma humor tyb!
Vem är snyggast av dina vänner? Vem är inte snyggast?!?!?!

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Sovit, duschat, ätit, bakat, lyssnat på musik och hängt på datorn
Vad ska du göra nu? Bara chilla, kanske kolla på OTH
Har du gjort något dåligt idag? Började baka innan jag kolla så jag hade allt hemma.. SKÄMMES!
Vad har du ätit idag? Macka, ägg, muffin, after eight 
Har du duschat idag?
Ohjaaa! 
Är du trött nu?
 Jaaa, som en gnu..
Vad händer idag? Macke försöker få med mig ut, så kanske det rååå

Annat.
Hur mår du just nu?
 Ont i huvudet och ögonen, men annars sååå!  
Är du hungrig nu?
Nej minsann!
Vad är klockan nu just nu?
16.22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
Facebook, bloglovin, statigram och blogg.se

Musik.

Lyssnar du på musik just nu? Ohjaa!

Vilket är ditt favoritband/artist? Lyssnar på det mesta, har ingen favvo!

Vad gillar du för musik? ALLLLLLLLLLLLLLT, minus opera och sånt därnt

Kärlek.
Är du kär just nu? 
Nope
Har du kysst någon idag?

När kysste du någon senast?

Är du romantisk?
Oerhöööööört. eller? 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Kan inte uttala mig om denna punkt..
Har du varit tillsammans med två samtidigt?

Vem sov du senast bredvid?

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Vet ej
Hur ska din tjej/kille vara? Snäll, trevlig, omtänksam, lång, musklig och snygg skadar inte. hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0