NITTIONIO JÄVLA FRÅGOR

1. Hur gammal är du om fem år?
Tjugotre jävla år, bara två kvar till jag får adoptera rååååå!!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Smule och Lake
3. Hur lång är du?
Hundraåttiotre centimeter.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The uninvited
5. Vem ringde du senast?
Mamii
6. Vem ringde dig senast?
Piteåå
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Tack så mycket cutie :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms minsann! 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är förlovade sambooos
10. När såg du senast din mamma?
För cirkus sextio sekunder sedan
11. Vilken ögonfärg har du?
blååååågröna typ.
12. När vaknade du i dag?
Klockan elva tror jag 
13. Vilken är din favoritjulsång?
Har ingeeeen
14. Vilken är din favoritplats?
Maldiverna, fast har inte varit där.... än! 
15. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkarstolen och sjukhuset
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis bor jag i Florida dåååå
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Alla monster under sängen och att alla skulle dö förutom jag..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Några fula filmer på ida som jag hittade på datorn
19. Hur stor är din säng?
ingen aning, lagom till mig och katterna
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Laptop minsann! 
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
T-shirt, och ibland shorts
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två eller tre
23. Hur många landskap har du bott i?
Jamtland!! Jamtland!! Jamt å ständut!!!
24. Vilka städer har du bott i?
Ingen stad
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Allt utom barfota...
26. Är du social?
Njaa, beror på mot vem.
27. Vilken är din favoritglass?
Lakriiitsglass, annars twister helt klart! 
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Måste nog säga pannacotta på denna
29. Tycker du om kinamat?
OHJA!!!! mumma minsann
30. Tycker du om kaffe?
Ja, med lite mjölk och socker i
31. Vad dricker du till frukost?
Tee och juice
32. Sover du på någon särskild sida?
Ovansidan av sängen, hehe! 
33. Kan du spela poker?
Jaa, fast det var ett tag sen nu
34. Tycker du om att mysa/kela?
Why not?
35. Är du en beroendemänniska?
Är beroende av fanta, men annars näe 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej, tur är väl det.. för det är fan MIN dag!!! 
37. Vill du ha barn?
Nångång i livet, men just nu känner jag inte fört! 
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jaaa minsann. två gånger
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet är ju fett naaaajs
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Just nu känner jag för en resa, men annars mat! 
42. Äger du dyrbara smycken?
Jaaa några, men dom används ej.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Halv åtta hos mig helt klart. HELGE SKOOOOOG!!
44. Kan du rulla med tungan?
Kanske det kanske
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Den jag skrattar mest med är ju Elo, så Elo rååå! 
46. Sover du med gosedjur?
Räknas kissekatterna? dom är ju gosiga, och djur! 
47. Vad har du för ringsignal?
Nått plingplong som fanns på telefonen
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jaaa, nått enstaka tror jag finns kvar.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min kalender 
50. Flirtar du mycket?
Nej
51. Kan du byta olja på bilen?
Om nån visar hur man gör först.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ohja, händer mig tre gånger i veckan minst.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
I det tysta... 
54. Läser du dagstidningen?
Det händer
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope.
56. Dansar du i bilen?
Alltid!!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
107.2 Bandiit
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Chris Hemsworth
59. När var du i kyrkan senast?
Minns ej, typ lucia förra året kanske?
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Lennart och Inga
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka ute på gården på röjön
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mamma kanske, strök alla mina kläder typ
63. Vad lyssnar du på just nu?
Take a walk - Passion pit
64. Har du varit med i tidningen?
När jag var liten typ!
65. Vad är det konstigaste du ätit?
Killing kanske
66. Vem såg dig naken senast?
Jag sjävl!
67. Vad är det för färg på din tandborste?
Blått är flått
68. Hur imponerar man på dig?
Testa såå får vi se hur jag reagerar 
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingeeeeeen
70. Har du någon piercing?
Öronen
71. Din största vinst?
En feeeeeet godispåse på en fisketävling när jag var liten
72. Civilstånd?
Snigeeeeel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, bloglovin, statigram, twitter, blogg.se
74. Är du fåfäng?
Ja, lite
75.  Ångrar du någonting du gjort?
Det gör nog alla
76. Hur gammal är din pappa?
Vet inte riktigt, 50 typ
77. Vilket är ditt drömjobb?
Proffskonditor
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka utomlands, men jag har väl haft allt det där men det har bara inte blivit av.
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Fiskar, katter och råttor, samt haft sommar kaniner och hundar
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag längtar som fan till studenten, jag vill volontärarbeta med utrotningshotade djur och jag är livrädd för clowner.
81. Svär du ofta?
Om man ovetandes fick en krona för vare gång man svor vore jag rik nu! 
82. Sverige när det är som bäst?
På sommaren såklart, annars gillar jag vårens soliga dagar också! 
83. Kan du åka slalom?
Yes, men har nog inte gjort det på sex år.
84. Vad har du ätit i dag?
Porterstek
85. Vad har du för utbildning?
Livsmedelsprogramet 
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Hmm.. svår fråga! Men ögonen kanske
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina lår, eller mina händer.
88. Vilken är din bästa egenskap?
Humoooooooooor
89. Vilken är din sämsta egenskap?
Lat
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Hitler, är så mycket hemskt runt honom som man reagerar på.. Sen vet jag inte riktigt!  
91. Saknar du något?
Jaaa
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Jaa andras, men min egen spelar inte så stor roll
93. Vad gör dig ledsen?
Döden, sjukdomar osv.. 
94. Vad gör dig glad?
Det mesta
95. Har du varit gift eller förlovad?
Är gift just nu, med min låtsaskompis Bertil
96. Vad ska du göra i helgen?
Inte en blekaste, det tog ju precis slut på en.
97. Vad är det knasigaste du gjort?
Finns mycket knas, men kanske petat mig själv med tån i ögat så jag fick en rispa på hornhinnan utan att berätta det för mamma förns hon märkte dagen efter att jag inte kunde öppna ögat för det gjorde "ont"!!
98. Vad har du för laster?
Vet inte.. 
99. Vem är din förebild?
Har nog ingen riktig förebild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0