TIO FRÅGOR OM TVÅTUSENTOLV

1. Gjorde du något år 2012 som du aldrig gjort förut?

Jag andades år 2012:s luft, det har jag aldrig gjort förr och kommer aldrig göra igen.. 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?

Hade inget, har inget nu heller. Håller inte på med sån skit!!!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2012?

Elin skaffa unge... KATTUNGE! 

4. Dog någon som stod dig nära?

Närståendes närstående

5. Vilka länder besökte du?

Skåneland, det borde räknas. De talar ett helt annat språk där ju!

6. Är det något du saknade år 2012 som du vill ha år 2013?

En resa utomlands!

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid minnas, och varför?

Sjunde juli, lastade in mina saker i nya läggan då 

8. Vad var din största framgång 2012?

Hur mycket jag lärde mig under praktiken på ica maxi kanske

9. Största misstaget?

Hmm.. typ att jag inte skrev "livet som jude" direkt när jag fick den. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har haft en del förkylningar och åkt på ett kok stryk lite då och då, men annars vare finfint! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0