WHATEVER YOU CALL ME

Du är rolig du, själv så har satte jag mig upp en natt och sa "åh, gud vad rädd jag blev!", en annan natt pratade jag med en katt som va i soffan och på ett bord i sovrummet (fast det var ju ingen katt i soffan eller på bordet) och sen pratade jag tydligen engelska i sömnen också!! Har haft det bra i alla fall, lite brunare skulle jag vilja va men det syns ändå om man gemför med hur blek jag var innan. Kändes tråkigt att landa på frösön när det var så tråkigt väder så funderade starkt på att ta nästa flyg tillbaka till kalkonien dock så sa min "pojkvän" att det skulle regna i tyb tre dagar så det kändes inte värt det!! På söndag ses vi, wiiiiiiiiiiie!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0