juletid

Hejsan. Nu är det bara några timmar kvar till den 24 december, tiden har gått jätte fort och jag har fortfarande inga riktiga julkänslor men dom kommer nog krypandes inatt. Granen står i alla fall klädd med några klappar under, alla har inte kommit dit än eftersom alla inte är klar med inslagningen. Jag längtar i alla fall tills man får öppna alla julklappar och sedan längtar jag till julklappsspelet också, för det är så mysigt och roligt.

Mitt och Idas bounty-godis som vi gjorde igår.


Idag har jag jobbat på Clas Ohlsson med att packa varor till kunderna. Det gick bra men jag fick lite skärsår efter alla papp-påsar jag stoppade ner saker i. När jag kom hem från jobbet så hjälpte jag till att städa lite och sedan smakade vi på julskinkan som mamma gjorde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0