What's the Point

Morgon. Idag är jag yr bakom ögonen, har ingen aning varför men det går nog över.
Ont gör det i alla fall och man ser så konstigt. Huvva!

Chessi tror fortfarande att han ska få leka med katterna men det kan han glömma, dom tycker bara att han är jobbig och är mest ute för att slippa byrackarn. Jag förstår dom faktiskt, för vem skulle tycka om att ha en hund efter sig som nosar en i rumpan hela tiden. Inte jag i alla fall.

Snart blir det staden, farmor ska till frisören och jag ska se om jag hittar något vackert på rean som är just nu. Men jag är ganska dålig på att hitta kläder jag vill ha och om jag hittar så är jag för snål för att köpa, men jag ska övertala mig själv att inte vara så snål.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0