13.01

Vaknade nyss. Härligt att få sova hur länge man vill, eller vad tycker ni?
Men snart ska jag jobba, eller jag börjar inte förns på onsdag vecka 26.
Jag har sån tur att jag får sova länge för jag kommer inte börja förns klockan 12 på dagarna, fast då jobbar jag till 17 istället och det kan ju kännas lite tråkigt. Menmen, så är det!

Jag börjar bli lite hungrig så jag ska väl trycka i mig lite frunch snart.
Det är ganska jobbigt att göra frukost igentligen, jag vet nästan aldrig vad jag är sugen på.
Vad brukar ni äta till frukost?

I spanien var det inte god frukost, typ bacon, korv, wienerbröd och sånt. 
Det är inte så gott med sådan mat på mornarna tycker jag i alla fall.

En sån här frukost ska det vara.

bilden tagen från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0