akut..

Hej. Jag har haft usel uppdatering på slutet, men jag har faktiskt sovit bort halva dagarna och då finns det inte så mycket att skriva om. Men idag klev jag faktiskt upp vid tio, jag är riktigt nöjd med det. När jag klev upp kollade jag på ett akutvetrinärerna och det var riktigt intressant faktiskt, det var en hund som hade blivit steriliserad och sedan fått en blödning i pungen. Vetrinärerna var tvungen att ta bort hela pungen. En annan hund hade en knöl vid bröstet och dom trodde det var något den hade svalt men när dom öppnade hunden för att ta bort det så var det en stor knölig knöl som satt fast i ryggmärgen, dom kunde inte ta bort knölen och det visade sig att det var en sorts skelettcancer. Stackars hundar!

Ikväll ska jag till krokom och vara med Madeleine och Dragana. Dragana åker till Sebien på Fredag så jag måste ju säga hejdå till henne, förhoppningsvis träffar jag Niko också. Dom ska vara borta i ungefär 6 veckor. Usch vad länge! Och sen börjar ju typ skolan och då måste jag ju hinna träffa henne innan dess, fast vi ska ju gå på samma skola också.

Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0