city

Ingen bra uppdatering idag, men det varnade jag ju för igår!
Tror inte det blir så mycket mer uppdatering ikväll, möjligtvis ett inlägg.

Idag har jag i alla fall följt med mamma och kollat på färger till deras sovrum, köpt blommor och nya utemöbler.
När vi åkte in till stan så såg vi en gullig älg, han hade horn men det var typ bara små bollar. Plus att dom var så där hudiga och håriga, när tappar dom huden på hornen igentligen? Älgen var i alla fall jättesöt och som tur var så blev den rädd och sprang tillbaka in i skogen.

Snart är det kronprinsessans bröllop, men jag bryr mig faktiskt inte så mycket om det.
Men man kan ju inte låta bli att veta det eftersom det är det ända det står om i tidningarna nu för tiden.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0