jag kanske är knäpp ändå.

Hej. Idag känner jag mig duktig, jag klev upp halv 10 och ska iväg och jobba halv 12. Undra om jag ska ta cykeln eller gå, det är ju typ bara 1 km. Jag tror att jag går, tar ju inte mer än 5 minuter.
Vädret ser ju inte så underbart ut idag, men det kan ju skina upp senar tills jag ska gå kanske. Hihi.

Nu sitter jag i soffan, gosar med Lakrits tudor Andersson och lyssnar på Salem Al Fakir.
Men snart går jag nog härifrån och gör lite frukost, jag är faktiskt ganska hungrig.

min största skräck.

Inatt drömde jag om björnar. Och imorse när jag vaknade stod alltandörren öppen, vem fan hade lämnat den öppen när det bara är jag hemma. Jag kanske inte är ensam nu, mördaren eller björnen kanske gömmer sig inne på ena toan. HJÄLP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0