jahopp

Hej. Jag blir ganska less på mig själv. Idag har jag typ sovit bort halva dagen. Jag vaknade vid tolv och ångrade att jag inte klev upp första gången jag vaknade och då var klockan elva. Usch, vad jobbig jag är!

Alla sommarjobbar den här veckan förutom jag. Tråkigt!
Men jag kanske åker till Krokom ikväll och kollar vad människorna gör.
Till helgen blir det i alla fall Krokom och på söndag är det sagt att vi ska på picnick, men det beror på hur vädret är.
I tidningen stod det i alla fall att det skulle vara 10grader, molnigt med inslag av sol. Men man kan ju alltid hoppas på lite bätter, typ 18grader och stekande sol. Hehe.

Skriver mer senare.
puss hej!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0