midsommar kanske.

Hej. Min midsommar spenderades med Sara, Madde och Fanny. Fanny kom lite senare men jag, Sara och Madde åt grillat och sen hade ju jag bakat en tårta som dom verkade tycka va god, den tog slut i alla fall. Medans vi åt tårta kollade vi på film, Barnhemmet och sedant The mist. Båda två var ganska bra men dom båda hade sorgliga slut tycker jag i alla fall.
När filmerna var slut så åt vi lite vickning och sedan åkte vi alla fyra på Fannys moppe till en åker där vi plockade sju blommor var, men självklart så drömde jag inte om någon. Sorgligt!

Nu sitter jag och lyssnar på en låt som jag gillade när jag var liten. Den makalösa manicken, känner ni igen den?

Pussss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0