sommarlov

Yoyoyo. Nu är det äntligen sommarlov, härligt som fan!
Kommer sakna 9c otroligt mycket, men även de andra underbara människorna på Nyheden.

Bild på 9c

<3

Att stå på scenen är nog det värsta jag har gjort på dessa tre år som jag varit på Nyheden, jag skakade hela tiden och var jättenervös att jag skulle kliva på Draganas klackar så hon skulle ramla. Men som tur var så överlevde jag scenen utan att snubbla, kliva på Dragana eller svimma.

Ikväll blir det partyparty! Det kommer nog bli jätteroligt och vi ska dansa hela natten, det är ju ändå sommarlov.
Hoppas det kommer lite människor så att det inte blir så tomt. Haha!

Just nu kollar jag på animal planet och det är en häst som är vanvårdad och hovarna har växt så dom är jätte långa.
Nu klipper dom av hovarna så dom blir normala. Stackars häst! Plus att det är en katt som har en jättestor tumör på magen, och den har så ont så den river sjukpersonalen när dom försöker hjälpa och göra rent runt såren på tumören. Jag blir så arg på människor som inte sköter om sina djur! Men det är tur att det finns människor som hjälper djur som blir illa behandlad och skadade.

Det kanske kommer upp några bilder sen avslutningen senare.

Hejdå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0