Wimbeldon.

Hej. Igår kväll var det filmen, Wimbeldon på tv. Det är en sån film som alla måste se för att den är så bra, även fast den handlar om tennis som inte jag förstår så värst mycket av. Kolla på den om ni vill se en bra film!
Det var även The ring på tvn igår, men jag hade redan sett båda filmerna så jag orkade inte kolla på dom. Plus, tanken på att Samara skulle komma och ta mig när jag somnat. HAHA, nerå!



När jag gick och la mig igår så hade jag jätteproblem att somna, det kanske beror på att det ska bli fullmåne eller något sådant. Men jag somnade till slut i alla fall. Sover ni dåligt när det är fullmåne?

Idag händer inget speciellt, jag ska bara vara hemma och ta det lungt.

Pusssss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0