Dagen.

Hej. Nu är jag hemma från skolan, skulle egentligen suttit på ett programmöte nu men jag skippade det och åkte hem istället. Vi fick inget vatten till lunchen idag heller, på grund av den där parasiten som jag pratade om. Det har i alla fall kommit provsvar och det finns parasiter i Östersunds vatten. Jag undrar hur dom ska få bort parasiterna och hur länge östersundsborna måste koka sitt vatten. Jag har i alla fall lovat min vän Elin att ta med mig en stor flaska med vatten till henne imorgon, eftersom inte mitt vatten innehåller parasiter.

Imorse var jag uppe på bageriet och vi förberedde för morgondagen. Vi ska öppna våran butik för första gången så vi la upp kakor, mazariner, biskvier och mycket mer på brickor och ställde in i kylen så att dom bara är att ta fram imorgon när vi ska öppna. Sen packeterade vi saffransskorpor och gjorde fina lappar till dem och satte på små stjärnklistermärken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0