kass uppdatering

Hej. Igår skrev jag inte ett enda inlägg men jag åkte in till stan vid åtta och kom inte hem förns fem. Jag träffade inte bara Elin och Linnéa utan även Olivia, Amanda, Sanna och Arthur. Det blev inte nån lång stund med Sanna och Arthur för Sanna skulle iväg och klippa sig. Men jag och resten av gänget gick och fikade, vi satt nog på fiket i flera timmar. Det var riktigt mysigt. Vi pratade om att hitta på något skoj på lördag så vi får väl se hur det blir med det.

När jag kom hem från stan så åt jag middag och sedan bytte jag om för att åka på träning, efter träningen så fanns det ingen dator hemma så då kunde jag inte skriva något inlägg. Men ni lär ju överlevt dagen ändå.

Nu sitter jag och myser med min katt och lyssnar på lite musik. Det är väl vad dagen kommer bestå av tror jag, eller jag ska marinera kyckling till middagen imorgon också. Det får jag absolut inte glömma bort för då blir det ingen middag och det skulle ju vara tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0