Kyla

Hej. Jag är vaken, har ätit frukost, klätt på mig och sånt. Skulle gärna vilja gå ut och gå, men det är svinkallt ute. Träden är helt vita av frostat snö och allt är helt stilla. Det är så fint men usch så kallt. Bara man öpnnar dörren en snabbis så fryser man ju ihjäl. Det kommer ju även bli den kallaste vintern på tusen år så troligen kommer det vara alldeles för kallt för att gå ut och gå eller att åka lite skidor. Svinigt!!

Snart ska jag gå och städa på mitt rum, men det är så tråkigt så jag vet inte riktigt om jag kommer orka flytta på mig. Haha!! Men det måste ju göras, och jag orkar ju inte mitt i veckan för då har man fullt upp med skolan och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0