matchen

Hejsan. Har inte hunnit skriva idag eftersom dagen bestod av fem lektioner och sedan åkte jag hem, sov för att jag hade så ont i huvudet, klev upp och åt middag och tog en tablett mot huvudvärken, sen åkte jag till stan för att spela match mot IBFF. Tyvär så förlorade vi, men det är bara att ladda inför matcherna vi har i helgen. Vi ska bo på hotell och ha mys eftersom båda matcherna är borta.

Nu ska jag gå och lägga mig. Det ska bli riktigt skönt och det känns som att det behövs. Imorgon är vi lediga så jag kan sova extra länge utan att någon väcker mig och säger att frukosten är klar och att vi ska åka om en timme. Det är jobbigt, men man måste ju gå i skolan för att lära sig något. Plus att det är roligt när man väl är där, man träffar vänner och sånt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0