öronhål

Hejsan. Idag har jag haft utvecklingssamtal med min mentor, det gick bra och hon tyckte att det verkade som att det inte fanns några problem alls och det gör det ju inte heller. Efter utvecklingssamtalet så stod jag och knackade på till salen där vi skulle ha lektion men ingen öppnade så då skrev jag och frågade vart vi var och fick svar att vi skulle se en konsert i aulan, så jag sprang dit och tittade jag också.
Efter skolan åkte jag, Linnéa, Elin och Olivia ner på stan. Vi gick på Törners och fikade, ner på Hobby boden och letade en boa till Olivia och sedan gick vi till Parelle och tog hål i mina öron. Det gjorde inte så ont, sved till lite bara, Linnéa var typ mer nervös än vad jag var. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0