snow

Hejhej. Nu är jag hemma från skolan och har precis fikat lite med mamma och pappa. Jag har fortfarande ont i huvudet och hade det redan när jag vaknade imorse men då trodde jag att det skulle försvinna, men nej självklart inte! Jag fryser även superdupermycket om mina händer så jag kan inte ha några ringar för dom glider bara av. Tror att jag ska gå omkring här hemma med vantar och mina mysiga tofflor. Det snöar ganska mycket och det känns som att det snart är jul och jag blir nästan stressad med tanken på julklappar, vad ska man önska sig och vad ska man ge bort?? Ska i alla fall köpa fyra små saker till julklappsspelet och dom ska kosta mellan 20-30 krokor.



Juste, jag hade nästan glömt bort att det är farsdag på söndag så jag måste införskaffa ett paket till min far också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0