traskar upp till bussen imorgon.

När jag hade blivit helt klar med min bokrecension så såg jag att den skulle vara på minst 700 ord och jag hade bara skrivit 300 så då var det bara att fortsätta skriva en massa fjaller. Men jag har fortfarande inte skrivit 700 ord men jag orkar verkligen inte skriva mer så jag sket i det nu och skickar väl in den som den är.

Nu ska jag väl kolla på lite tv och sedan ska jag gå och lägga mig för imorgon så måste jag gå upp till bussen och det känns jättejobbigt och kallt men jag kanske överlever lite kyla. Man borde vara liten och springa omkring i en varm och gosig overall, men nu är man inte liten och har ingen overall heller. Sorgligt!

titta vad mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0