Boxning

Hejsan. Nyss gjorde jag en kladdkakesmet men sen kom Ida och hade någon idé om hur kladdkakan skulle vara så jag överlämnde resten åt henne. Till kladdkakan ska jag äta lite grädde och hallon. Hoppas den blir god, den jag gjorde åt mamma, pappa och deras sällskap igår var i alla fall mummsig.

Vi förlorade matchen men sånt händer ibland. Jag fick i alla fall 1 poäng för ett ass till Emelie. Nästa helg har vi också match men då ska vi till hudiksvall eller nått sånt. Det kommer nog bli roligt tror jag, eller jag hoppas det i alla fall.

Imorgon på idrotten så har vi boxning och det ska bli roligt att testa, fast jag trot ju inte att vi får boxas mot varandra men det gör inget för jag vill inte få blåöga eller svullen näsa. Haha!


bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0