kameran är sönder!! men det gör inget

Tja. Nu har jag kommit hem från jobbet på herrmatchen. Vi fick inte så många kunder i fiket så det var riktigt lugnt och skönt. Jag lärde även amanda hur man dricker en god kopp te. Hon gillar inte te i vanliga fall men nu tyckte hon det var riktigt gott.

Ikväll ska jag på kina och äta med mina vänner, det ska bli trevligt. Fast vad ska man äta egentligen, kanske buffé eller ris och friterade kycklingar. Aja får väl se vad som ser mest lockande ut. Jag fick låna lite kläder av Ida eftersom hon råkade förstöra min kamera igår, hon tänkte även ge mig hennes systemkamera med det tillåter jag inte. Hon var ledsen i alla fall men det var inte jag. Hahaha! vet ej varför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0