Kina

Hej. Gårdagskvällen var trevlig. Först var vi på kina och åt mat sen gick vi och kollade när folkets bussar gick och efter det tyckte vi att det blev så kallt så då gick vi hem till Olivia och satt på hennes rum och kollade i gamla skolkataloger. Men när tre av sju hade åkt hem så förflyttade vi oss till vardagsrummet och kollade på någon krigsfilm, den var ganska bra faktiskt. Lite sorglig!

När klockan var typ 2 så kom Ida och hämtade mig, Elin och Linnéa och vi skjutsade hem dom till frösön. Ida hade även tagit reda på kameran så jag fick se den och jag hade inte väntat mig att det var så illa som det var. Menmen, det gör inget Ida!

Idag ska jag bara ta det lugnt, så det finns väl inte så mycket att skriva om. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0