kvällen, natten & matchen.

Hejhej. Igår var jag ju på saw7 i 3D och det var äckligt. Jag kunde inte dricka en enda klunk fanta under hela filmen, så äckligt var det. Plus att det flög kroppsdelar på en och lite blod kom flygande också. Inte kul... Aja!!

Inatt vaknade jag vid halv tre av att mobilen ringde, av bara farten så tryckte jag på upptaget och stängde av mobilen eftersom jag sov. När jag vaknade såg jag att det var ett dolt nummer som hade ringt plus att den hade pratat in på mobilsvar. Jag kände inte igen rösten och undrar fortfarande vem det var som ringde.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen efter en match mot Sundsvall. Vi vann med 8-7 och det var ju bra. Men för mig gick det inte så bra idag så det var ju inte så bra. Men nu är det typ två veckor till nästa match så det är bara att tagga om tills dess. Vi vann ju i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0