igår och idag

Hejsan. Nu var det ett litet tag sedan jag skrev sist. Men jag hade inte tid igår, först på morgonen har jag aldrig tid att skriva, sen var det skola och efter skolan så åkte jag, Amanda och Linnéa till torvalla där jag och amanda hoppade av för att handla mat till kvällen. Vi handlade medans Linnéa var hemma och duschade och sedan gick vi hem till henne och umgicks. Efter någon timme kom Olivia och Elin så då lagade vi mat och sedan gick vi hem till Sanna där ungefär hela klassen var. Det var en rolig och trevlig kväll med klassen men nu är jag väldigt trött.

Idag har jag varit på stan med mamma och vi skulle kolla på innebandyklubbor men vi kollade även på skor och kläder. Jag köpte ett par skor och la undan en innebandyklubba som jag ska hämta imorgon. Och nu sitter jag hemma och funderar på att ta en maräng med algrens bilar i. Jag undrar om dom är goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0