kläder är inte min grej

Nästa vecka SKA jag köpa lite nya kläder och dom ska vara varma eftersom det typ är höst nu. Jag har kollat på kläder denna vecka men jag har inte köpt något och jag vet fan inte varför. Det känns jätte surt för jag har kollat på kläder som jag tycker är fina och varma men jag har tänkt att jag kan köpa dom någon annan dag. Tänk om dom skulle ta slut då? vad skulle jag göra då? Jag skulle typ bli jättearg på mig själv och klaga på att jag inte köpte dom första gången jag såg dom. Så var det förra året med en mysig trjöa på monki och jag ångrar än idag att jag inte bestämde mig att köpa den förns den var slut. Sorgligt!

Aja nog pratat om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0