onsdag

Hej. Idag började jag 10.10 men kom till skolan typ 09.20 så jag fick vänta ett tag innan alla andra i min klass kom till skolan. Men dom kom till slut och då hade vi svenska med Britta. Vi skulle intervjua varandra om något man kan mycket om så jag intervjuade Karolina om snowboard. Sedan skulle vi skriva som ett pm på det. Sedan hade vi en massa andra lektioner och lunchen var inte så god för makaronerna i soppan var jättemjuka så dom typ smälte bort i munnen. Vi åt lite messmörsmackor istället.

Efter skolan åkte jag ner till stan och var där tills Ida ringde och då åkte vi till krokom för jag skulle på hälsocentralen och ta något prov och sedan skulle jag på swedbank men dom hade inte öppet. När vi åkte hem så plockade vi upp en liftare (mamma) som var ute och gick. Väl hemma tog jag mig en tunnbrödmacka med skinka och nu gör jag inte så mycket. Bara sitter här och degar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0