film

Nu har jag kommit hem från Sara och ska snart åka iväg på träning. Inte kul, jag har jättemycket träningsvärk i mina ben så jag kan knappt gå. Jobbigt!! Men det var kul hos Sara i alla fall. Igår när jag kom till henne så kollade vi på Jönssonligan lite, åt middag, kollade på Micke och Molle, kollade så SALT, letade jättelänge efter Super Mario 64 och sedan somnade jag medans vi kollade på Scooby doo klockan två på natten. Imorse ringde klockan halv elva men vi orkade inte kliva upp så vi ställde om klockan till elva och klev upp typ tjugo över elva. VI gjorde oss i ordning, åt frukost och fyllde på med mat och vatten till marsvinen. Sen gick vi till bussen som aldrig kom och då kom vi på att det är röd dag så stan lär ju inte vara öppen. Vi gick in igen och kollade på Resident Evil.
Nu sitter jag här och klagar över mina ömma ben. Men jag tänker inte på hur det är i typ Afrika, tänk vad många som svälter, är sjuk, döende och sånt. Dom har säkert mer smärta än mitt lilla träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0