vatten tack

Nu tror jag att jag har vätskebrist eller nått. Inatt vaknade jag flera gånger av att jag var törstig men orkade inte kliva upp. Men när klockan var halv sex så jag klev jag upp och drack ett glas vatten och tog även med ett till sängen. Det glaset drack jag upp när jag vaknade och det var inte länge sen och nu är jag lika törstig igen. Plus att jag drack jättemycket mjölk igår innan jag gick och la mig så jag borde inte vara så törstig.

Idag ska jag baka några goda muffins tror jag. Men jag har ingen aning om vilken smak eller form  det blir på muffarna än. Hehehe! Antingen hjärtan, solrosor eller vanliga runda. Jag ska även ha någon god topping på, kanske visar någon bild när jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0