fredag till tisdag

Har inte orkat skriva, har haft roligare saker för mig helt enkelt. I fredags åkte Innebandylaget och jag till Sundsvall och spelade match, sen åkte vi vidare till Härnösand för att sova och nästa morgon åkte vi till Sollefteå för att spela ännu en match. Andra matchen gick bra och vi vann på sudden, då kan ni ju anta att första matchen inte gick lika bra. Kom hem vid halv åtta i lördags och då tog jag det bara lugnt och kollade på tv. I söndags gjorde jag absolut ingenting förutom att nörda Sims2 som på gamla tider. Igår var jag på stan med Elin och hennes lillasyster Signe, vi kollade på Trassel och fikade gott på Törners. Det var naaaaaaaaaaajs!
Min dag idag kommer bestå av städning, städning och åter städning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0