LIV OCH DÖD

Mamma hade hämtat paketet idag och det innehöll pralinformarna, dom fyrkantiga formarna var pluttiplutt!! Men dom andra såg väl ganska bra ut, man får väl tänka på priset. Har feber, ingen ork i kroppen men vafan... Det skiter väl en hårdrockare i!! Ska tvinga mig själv på skolan imorgon eftersom jag har nationella också och det vill jag gärna bli klar med nån jävla gång. Tar med mig formarna imorgon så får du dom i fall du tänkt göra nått i helgen. Papi opererade axeln idag och när han kom hem var han hög på morfin, det var jävligt kul kan jag ju säga. Skrattade åt allt han sa och han kunde knappt stå rakt. hahahha!! Tog även och sov en sväng i soffan, fett skönt var det. Nu ska jag kolla på one tree hill och sen sussa. 
 
Ha de fint. Hej hopp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0