DET MÅSTE VARA PÅ LIV OCH DÖD

Äntligen känns det som att min näsa börjar fungera normalt, kan andas ordentligt med ena näsborren nu. Detta är ett framsteg så kom inte och säg annat!! Huvudet mår även det lite bättre än vad det gjort dom senaste dagarna och det känns ju som ett framsteg det också. Men nu är det slutpratat om sjuka mig och mina såkallade framsteg.
 
Just nu sitter jag och kollar lite i körkortsboken, får väl tacka dig för det bara för att du babbla om testen du håller på med.. Det vore ju som skönt att ha ett körtkort i sommar kanske och jaaaaa resten av livet också, får väl ta tag i det här nu. Men vill nog köra lite till med papi innan jag bokar en lektion, har ju som inte kört på evigheters evighet.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0