SVULL

Hälsade på hos Sanni på frösön igår och bjöds på hennes specialtårta, sen for vi på skopunkten och jag fyndade ett par skor. Dom kanske blir till studenten eller nått sånt, naaaaaaajs! Sen åkte vi och köpte thaimat på thaivagnen och väntade i typ hundra år för att få maten. Var proppat med folk som skulle ha mat där! Åkte hem till Sanni i torvalla och åt, sen blev det chips, sololäsning och the big bang theory. Kvart över nio vaknade Sanni och kom på att hon började jobba klockan tio så då blev det lite stress. Sanni åkte och jobba medan jag och Tino hälsade på de tre vännerna och Jeppmusch. En av dom var askalaslång, så tina tyckte jag skulle gå på balen med han. Sen sa Jeppmusch att han skulle fråga om han ville gå på balen med mig!!! Jeppmusch frågade Tino men hon sa nej. VAFAN LIKSOM?!?!?!
 
Idag bjus det på smörgåstårta på röjön, så ska dit och svulla snart. NOMNOMNOM!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0