AM I WRONG

Igår hade jag en mysig dag med Tino och Carro, vi inhandlade god mat, chirre och godis, grillade vid sjön, startade vattenkrig som ledde till bad, raggade lite med Tinos blåbär, spelade fotboll och skrattade en jävla massa.. När du kommer hem från Spain tycker jag att vi borde hitta på nått himla fint, typ grill och bad och kanske nån tur med båten och lite fiske också. Jag måste bara lära mig köra båten först, heheh!! 
 
 
Idag stod bakning på schemat, men när jag kommer upp på Campen möts jag av Ante och då hade han precis startat rengöringsprogrammet på ugnen så den skulle inte vara klar förns om två jävla timmar så då var det väl bara att traska hemåt igen då. Det här leder ju då till att jag kommer bli på campen ända till typ nio ikväll istället, jobbigt!! Jag som hade sett fram emot en kväll med Prison break.. FANFANFAN!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0