FOR THE FIRST TIME

Var ut med Macke, hans tjej och Victor igår. Det var kult, satt mest och pratade med Victor om allt lammkött som gick förbi, om tjejen som stod i baren med alldeles för kort klänning så hela röven syntes ifall hon lutade sig lite framåt, om hur jobbigt det är när man har tjej som är alldeles för liten för att gå på krogen och allt möjligt.. Sen bröt det ut i fight!!! Mellan mig och Victor, så nu hatar vi varandra.. Mackes tjej gillar nog inte mig heller, hon hade sagt till Macke att hon fick en känsla av att det var något mellan mig och Macke.. Hon var typ svartsjuk eller avundsjuk eller vad man säger.. Tror du inte jag känner mig lite dum dårååå eller?!?!?! Usch!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0