NO ONE KNOWS ME

Imorse när jag kom till törners så var mina kläder skitiga och skrynkliga efter att ha legat i en påse i en vecka.. Kände mig hemsk och äcklig, men det positiva är att jag nu övergått till kondis och får göra tårtor och sånt. Roooooligt!!! Var trött som ett as när jag slutade och mamma ville att jag skulle gå med henne hem till lugnet, men det kunde ju hon fetglömma. Hoppade på bussen och halvsov tills jag skulle av. Nu har jag mina bagerikläder i klorin och ska väl tvätta dom snart och hoppas på att dom blir vita och fina. Har även fått min BAKA-tidning och den var ju kuuuul, massa bröd som verkar mumsiga i alla fall. Finns som inget roligt att skriva dessa dagar... Huahua!!! Men nu är det bara sju kvar, whooop whoop!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0