ALLT JAG HÖR ÄR BLABLABLABLABLA

Det var en gång en flicka som hette Elin
Sur på Sjödin, som var ett jävla svin.
Hon var ung och vacker,
Var inte rädd för terroratacker.
 
Hon levde livet,
Gick som på räls som värsta lokomotivet.
Elin var oftast glad, 
Frös inte i en ynka minusgrad. 
 
Sjödin däremot, 
Var en jävla klumpfot.
Hon var helt jävla störd,
Såg ut som hon blivit överkörd.
 
Elin fick betalt för att vara med Sjödin,
Av pengarna köpte hon en äggkläckarmaskin.
Kycklingar över hela gården som Sigge fick äta upp,
Sigge fick så småningom ont i magen och släppte en prupp. 
 
Jag gillar dig elin, 
Filååt att jag bettet mig som ett svin.
Det ska aldrig hända igen,
Min braiga vän.
 
Nu var denna saga slut,
och hoppas den kommer läsas vid varje husknut.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0