JAG SER MIG OM OCH SER MITT HEM FÖRSVINNA BORT

Jag är en elak människa.. Skäms som faaaaan!!!
 
Elin är en finfin vän, vi skrattar alltid tillsammans (fast hon kanske skrattar åt mig, inte med mig), hon är alltid söt (tillskillnad från mig, jag är ful som en rutten get), hon är alltid snäll (det är inte jag), hon förlåter mig oftast för alla dumheter jag hittar på, hon kan man lita på till hundratio procent, hon är bäääääääst, hon är sjukt cool, hon är min bästaste vän (fast jag är inte hennes, för jag är dum), hon är lite blyg (men pojkar brukar tycka det är gulligt), hon är awesome helt enkelt.. Har sån tur att jag har na, även fast hon hatar mig och får pengar av min mamma för att umgås med mig!!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0