SPRÄNGER MINA LUNGOR SOM JAG SITTER PÅ EN BOMB

Blev ett långt jobbpass igår, började halv sex och slutade tre. Är väl inte så långt om man räknar på det men det kändes länge eftersom det var ljust när jag kom dit, sen blev det mörkt och sen var det ljust igen när jag for hem. Bordet jag servera var nog det jobbigaste, jävla folk.. När vi skulle duka bort och plocka bort borden så säger dom "fyll alla glas med rödvin och sen ställer du ut flaskor med vin lite överalt på bordet" jag gav dom två flarror då och dom var typ slut på fem sekunder, sen bad dom om mer så sa jag "baren öppnar snart och vi ska börja plocka bort dom här borden så ni får vänta lite." Efter kanske fem minuter så var en annan som servera ut med två flarror till som dom tjatat åt sig. HAHAHAHH!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0