HÅHÅ JAJA

1. Är du singel? Ja och det äör väl fan bäst så!!
2. Är du lycklig? På dom flesta stadier
3. Är du uttråkad? Nej, det är ju onödigt
4. Är du ledsen? Inte rååå 
5. Är du italienare? När är din dolmio dag?
6. Är du gravid? Tror det, men vem fan är pappan?
7. Är du full? AHA - Anonyma helgalkholister. Lill-lördag idag, så ja!  
8. Är du elak? Fan vilken dum fråga. JA!!
9. Är du störd? Oerhört!!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Vadå fortfarande? Måste dom ens ha vart de? 

skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Kärlek är skit.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja det kan man väl säga...  
3. Har du nånsin tänkt på att bli pirat? Ohja, många gånger!! 
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Yes, men det var väl tur att jag inte sa nått.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Inte vad jag kan komma ihåg. 
6. Har du haft en hemlig beundrare? EN?!?? Har fler än en! 
7. Är du kär? Så fan heller, vem skulle den lycklige vara liksom?
8. Vill du gifta dig i framtiden? Med Paul Walker möjligen, höhöhö!  

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Båda hänger ju ihop, känner jag. Men säger kärlek, låter finare! 
2. Hår eller ögon? Ögon, om dom är fina!  
3. Katt eller hund? Kissemjau 
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Och vad fan anses som vanlig?  
5. TV eller Internet? Internet ofc.. 
6. Fanta eller snigelslem? FANTA IN MY HEART!!! 
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll, forever alone you know!  
8. Pengar eller lycka? Pening ger lycka, eller? det mesta kostar ju liksom!   
9. Dag eller natt? Sova jämt å ständut!
10. Vatten eller jord? Blanda så blir det lera.

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jag går som jag vill...
2. Brutit ett ben? Nope
3. Gjort nåt du ångrar? Vem fan har inte lyckats med det?
4. Hoppat Bungee Jump?  Vägrar..
5. Skrattat åt någon du tycker om? Ohjaaaa 
6. Ätit en hel tårta? Är jag tjock kanske? VAVAVAVA?!?!?
7. Gjort bort dig offentligt? Kan jag väl ha lyckats med
8. Velat bli en fågel? Fri som en fågel. Klart!! 
9. Gråtit när ett husdjur dog? ohja. PLUTTEN min lilla baby.. Tåras i ögona nu å!! 
10. Velat försvinna? Jååååå

skit

Vad såg du på tv sist? Star wars 
Vems blogg läste du sist? Elinpelins
Vad åt du sist? Zoo apor
Vem pratade du med sist? Lakekatt
Vem ringde du sist? Tino
Vem messade du sist? Martin
Vad läste du sist ”bok”? Nån med han Andreas fårn alcazar 
Vem pussade du sist? Lake 
Vem kramde du sist? Elo
Vem bjöd du sist på något? Bjöd elo på dip 
Vad köpte du sist? MAAAAAAAT 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0