MEOW

Jobbintervjun igår gick finfint så på måndag börjar jag troligen en åtta veckors utblidnind. Imorgon ska jag på introduktionsmöte typ hela dagen med tjugo andra ungdommar så jag hoppas att man känner någon lite i alla fall.
Idag har jag följt med Jullan till Järpen och hämtat en bil åt nån gubbe som skulle på service i stan och fyfaaaan vilken jävla äcklig bil, ryser bara jag tänker på det. Körde sedan tillbaka den till Järpen och hämtade den bilen vi kom dit med. Hann även med en fika på frösöbagerits lilla fik medan vi väntade på bilen, kollade in hur det var på Pc nu för tiden också. Tomt och tråkigt, huahua!!! Nu ska jag ut och glida lite i saaben, sen blir det natti!!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0