TVÅTUSENFJORTON

2013 är över, det var ett händelserikt år. Helt klart det bästa (men på vissa punket det sämsta) hittills i mitt nittonåriga liv. Mina vänner är underbara, puss på dem!! Måste väl ändå säga att jag hade en ganska så fin klass, studnetveckorna var underbara, var nästintill oskiljaktig med mina lugnvikspojkar, sen hände det nått (vad vet jag inte) och jag blev aningen sårad, hade ett jävla underbart team på jobbet och trivdes som fisken i vattnet, jobbade i princip dygnet runt där ett tag. Sen kom ännu ett slag i magen och jag blev sårad återigen, pratade ut om det som hänt (på fyllan dock), inte ett ord efter den dagen!! Efter allt jobb fick det bli en underbart härlig och välbehövd vecka i turkiet med en brud jag kommit jävligt nära efter en hel sommar med arbete tillsammans. Väl tillbaka i sverige var det som att sätta sig i skolbänken igen, utbildning för VIASAT, fick erbjudande om jobb upe i gränsen, jobb på törners, en finfin halloween, tog beslut om gränsen, blev kvar på törners, firade en übermysig jul och nyår blev ju inte helt klent det heller. Och nu sitter jag här, blickar tillbaka på det som hänt och hoppas på att 2014 blir ett ännu bättre år!!!  
 
It´s a new year. It´s time to start again. Stop thinking about what you´re going to do and start doing it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0