dröm en dröm om verkligheten

Vaken som vanligt vid denna tid.
Ska jobba om ungefär en timme, det är min sista jobbdag faktiskt. Härligt!

inatt drömde jag att jag spelade innebandy med massa andra människor och det var inte sånna som spelar innebandy utan sånna som inte sportar alls. Det var jättekonstigt men mitt lag vann ändå.
Det var typ massa från min gamla skola som var med och ojojoj... Det var konstigt i alla fall!!!

Jag drömde nog den drömmen eftersom jag kollade på innebandyklubbor igår.
Jag vill ju ha den jag hittade igår, men innan jag köper den så ska jag kolla vad dom har att erbjuda på sportaffärerna i stan. Jag vill ha nått som ingen annan har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0