Ida och pappa är hemma igen

Hejhopp. Idag har jag gjort rosor, nejlikor och kaniner på estetisk verksamhet.  Jag kanske lägger upp någon bild på dom imorgon. Blev faktiskt nöjd för att vara min första gång. Hihihahahohohehe! Vi fick en ny klassis idag också, Olivia bestämde sig för att börja i våran klass och det är roligt. Vi slutade kvart över ett idag och då åkte vi ner på stan och jag hittade en ny väska och det gjorde även Amanda.

När jag kom hem så var Ida hemma fast hon låg och sov och var inte så social men vi väckte henne i alla fall och sa att det var fika så hon blev ganska pigg efter en stund och sedan satt vi oss vid tvn och kollade på 516 bilder från hennes Greklandsresa. Sen kom Pappa hem också så nu sitter vi och tittar på finnkampen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0